راهنمای خرید کیف کمری مردانه ، نکاتی که در هنگام خرید کیف کمری باید بدانید!

راهنمای خرید کیف کمری مردانه ، نکاتی که در هنگام خرید کیف کمری باید بدانید

راهنمای خرید کیف کمری مردانه ، نکاتی که در هنگام خرید کیف کمری باید بدانید

امروزه با پیشرفت جوامع و تکنولوژی وسایلی که افراد به هنگام بیرون رفتن باید همراه خود داشته باشند، بیشتر شده است و  جیب‌های شلوار، پیراهن، کاپشن و کت نیز دیگر پاسخگوی حمل این نوع از وسایل جانبی نمی‌باشند، بهترین راه برای همراه داشتن ملزومات فردی و جلوگیری از افتادن، گم شدن و شکستن آن‌ها، همراه داشتن یک کیف کمری مناسب با گنجایش کافی جهت قرار دادن انواع وسایل و ابزار مورد نظر می باشد.  شما بدون درگیر شدن دست هایتان، همواره وسایل مورد نیازتان را با خود همراه دارید. در ادامه این مقاله از ایگلسی همراه ما باشید تا نکات مهمی را  که هنگام خرید کیف کمری باید بدانید را به شما بگوییم.

 

کیف کمری مردانه

کیف کمری مردانه به انگلیسی (Bum bag یا waist bag یا fanny packs) یکی از کیف‌های پرکاربرد در استایل آقایان است، علاوه بر ظاهری شیک و متفاوت، کمک می‌کند تا آقایان برای وسایل شخصی و مورد نیاز روزمره‌ی خود، فضای بیشتر و متمایزی داشته باشند. این مدل از کیف مردانه یکی از انتخاب های خیلی مناسب برای فعالیتهای روزمره ، مسافرت ، کوهنوردی و غیره است.  

مردانی که  دارای اعتماد بنفس بالایی هستند برای ماجراجویی های روزانه‌ی خود از کیف کمری استفاده می‌کنند. بهتر است کیف کمری مردانه را از برندهای معروف و شناخته شده انتخاب کنید تا از کیفیت جنس برزنت و چرم آن اطمینان حاصل کنید و همچنین ظاهری شیک  و جذاب به استایل شما ببخشد. در نظر داشته باشید هیچگاه بیشتر از گنجایش کیفتان وسایل درون آن قرار ندهید. بهتر است مدل انتخابی کیف کمری مردانه، دارای پارچه ضد آب باشد تا در روزهای برفی و بارانی مشکل خیس شدن  وسایل داخل کیف نشود.

 

برای خرید کیف کمری بر روی عکس زیر کلیک فرمایید.

خرید کیف مردانه

برای داشتن استایلی جذاب باید به ریزترین نکات حتی نوع کیف مورد استفاده نیز توجه کرد. به همین خاطر برای آقایان انواع کیف‌ها به‌وجود آمده‌اند که به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا با هر استایلی، کیف خاص خود را داشته باشند. انواع کیف‌های مردانه عبارتند از: کوله‌پشتی مردانه، ساک‌های مسافرتی، کیف‌های دوشی، کیف‌های هیکلی و انواع دیگر کیف‌ها مانند کیف سامسونت.

 

آشنایی با انواع مختلف کیف‌های کمری

کیف کمری مخصوص سفر:

کیف‌های سفری به دلیل ظاهر کوچک و حمل آسانی که دارند، یکی از اولین انتخاب‌های افراد سفردوست می‌باشند. زیرا به راحتی وسایل ضروری سفر از قبیل مدارک شناسایی، پاسپورت، دفترچه بیمه و… را درون آن قرار می‌گیرد همچنین امنیت نگهداری مدارک را تضمین می کند. افراد با دستانی آزاد می‌توانند چمدان‌های خود را حمل کنند.

کیف کمری مناسب ورزشکاران:

خانم‌ها و آقایان ورزشکار معمولا وسایل کوچک و مهمی را نیز باید همراه خود داشته باشند، وسایلی مثل  قمقمه، بطری آب، تلفن همراه، پول و… . که جا‌به‌جایی این وسایل با یک کیف رودوشی یا کوله پشتی سخت است و حتی گاهی در هنگام پیاده‌روی، دوچرخه سواری و ... استفاده از کیف بزرگ و سنگین جلوی فعالیت را خواهد گرفت به همین منظور استفاده از کیف کمری  یک ایده‌ی خردمندانه است.

کیف مخصوص موتور سواران:

افراد موتور سوار نیاز به مدارک مهم از قبیل گواهینامه، کارت شناسایی، کارت‌های اعتباری و… دارند، همچنین نگهداری گوشی موبایل در جیب لباس ایده ی خوبی نیست. پس اگر از موتور به عنوان وسیله‌ی حمل و نقل استفاده می‌کنید و برای همراه داشتن وسایل ضروری خود نیاز به یک کیف سبک با گنجایش متوسط و ایمن در برابر آب باران و برف می‌باشید، پیشنهاد ما برای شما خرید یک کیف کمری مناسب می‌باشد.

 

برای خرید کیف رودوشی-کمری طوسی بر روی عکس کلیک فرمایید.

انواع جنس کیف های کمری

متداول ترین متریالی که برای ساخت کیف کمری استفاده می‌شوند به شرح زیر است.

کیف کمری از جنس چرم

جنس چرم در بین تمامی کیف‌‌های کمری موجود از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد.زیرا چرم معمولا نرم و قابل انعطاف است و به راحتی جمع می شود. جنس چرم ضد آب است و هنگام خیس شدن، آب به داخل کیف نفوذ نخواهد کرد. اما افرادی هستند که علاقه‌ای به استفاده از چرم طبیعی ندارند. 

کیف کمری پارچه ای

یکی دیگر از جنس‌های کیف‌های کمری، کیف های کمری  ساخته‌شده از پارچه هستند که معمولاً  برای لوازم سبکتر مثل کیف پول و کیف لوازم آرایشی استفاده می‌شوند. این کیف ها تنوع رنگی و و انعطاف بیشتری دارند و می توان وسایلی با اندازه‌های متفاوت داخل آن قرار داد. افرادی که کیف های پارچه ای را انتخاب می کنند، معمولا طرفدار محیط زیست هستند زیرا این کیف ها دارای برچسب سبز می باشند. به راحتی می توان به وسیله‌ی این کیف ها وسایل سبکتان را حمل کرد و جنس آن ضد‌آب نمی‌باشد و بیشتر به عنوان کیف های کوچک درون کیف دیگری استفاده. می‌شود.

کیف کمری برزنتی

پارچه های برزنتی دارای جنس با کیفیت و مرغوبی هستند و معمولا‌ ضدآب می‌باشند به همین دلیل کیف‌های ساخته شده از جنس برزنت دارای مقاومت بالا در برابر فرسایش، بریدگی و آب دارند. بنابراین می توان جهت  حمل و نگهداری مدارک، گوشی، کارت‌های بانکی، فلش، عینک و ... به هنگام پیاده روی یا دوچرخه سواری و کارهای روزانه از کیف های کمری برزنتی استفاده نمود. 

 

راهنمای خرید کیف کمری

هنگام خرید کیف کمری به نکات زیر توجه فرمایید:

سایز

هنگامی که برای خرید کیف کمری تصمیم می‌گیرید بهتر است نیاز خود را به طور واضح مشخص کنید. در هنگام خرید به سایز کیف و جیب ‌های کوچک‌ آن دقت نمایید زیرا مهم است برای چه کاربردی از کیف استفاده می کنید. به عنوان مثال اگر می‌خواهید هنگام دوندگی یا پیاده روی تند در طول روز، کیف همراه خود داشته باشید، بهتر است از یک کیف کمری با کوچکترین سایز ممکن استفاده کنید که تنها کلید، هندزفری و گوشی موبایل درون آن قرار بگیرد.

مقاومت در برابر نفوذ آب

بهتر است کیفی را انتخاب  نمایید که در برابر نفوذ آب مقاوم است، زیرا قرار نیست فقط در روزهای آفتابی آن را همراه خود داشته باشید، کیف کمری در شهر، طبیعت و در همه‌ی شرایط آب و هوایی  همراه شما خواهد بود. پس با خیال راحت در روزهای بارانی و برفی به فعالیت های روزانه‌ی خود بپردازید.

تقسیم بندی مناسب

کیف ها معمولاً فضای متفاوتی را در اختیار شما قرار می دهند. باید کیفی را انتخاب کنید که به قسمت های مختلفی تقسیم بندی شده باشند و هر قسمت را شما به یک وسیله اختصاص دهید تا لوازم تان با یکدیگر برخورد نکنند. به عنوان مثال باید یک فضای جداگانه برای کلید و یک فضای جداگانه برای موبایل در نظر گرفت تا این دو جدا از هم قرار بگیرند و باعث آسیب به یکدیگر نشوند.

جنس کیف

جنس کیفی که می‌خرید، وابسته به نوع استفاده‌ی شما می‌باشد. بهتر است از یک کیف ساخته شده از جنس ضد‌آب استفاده کنید تا در برابر نفوذ آب مقاوم باشد و در هنگام پیاده روی های طولانی مدت در مجاورت با عرق بدن شما آسیبی به آن وارد  نشود و همچنین بهتر است پارچه‌ی کیف جنس مقاومی در برابر سایش و بریدگی داشته باشد و همچنین جنس بند های آن مقاوت بالایی داشته باشد تا دیرتر دچار فرسایش و پارگی بشود همچنین یراق‌ آلات به کار رفته از نظر جنس، مقاوت و داشتن رنگی ثابت مهم می‌باشد.

قیمت

قیمت یکی از فاکتورهای مهم هنگام خرید می‌باشد اما توجه داشته باشید، کیف استانداردهای شما را داشته باشد و نیاز شما را برطرف کند آنگاه قیمتی که در ازای خرید یک کالای با کیفیت و مرغوب از هر برندی می‌پردازید شاید خیلی نباشد.

 

برای خرید کیف رودوشی-کمری بر روی عکس کلیک فرمایید.

 

روشهای مختلف استفاده از کیف کمری مردانه 

۱. استفاده از کیف کمری مردانه بر روی کمربند شلوار و قرار دادن کیف در قسمت جلوی بدن  

۲. استفاده از کیف کمری مردانه بر روی کمربند شلوار و قرار دادن کیف در سمت چپ ، راست یا پشت بدن 

۳. استفاده از کیف کمری مردانه به صورت یک طرف یا ضربدری بر روی شانه و قرار دادن کیف بر روی سینه 

۴. استفاده از کیف کمری مردانه به صورت یک طرف یا ضربدری بر روی شانه و قرار دادن کیف در پشت بدن 

 

مزایای استفاده از کیف‌های کمری

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که استفاده از یک کیف کمری برای شما ممکن است از یک کیف ساده دوشی یا کوله پشتی مزایای بیشتری بهمراه داشته باشد؟ ما چند مزیت که کیف کمری ممکن است بر انواع دیگر کیف‌ها داشته باشد برشمردیم:

۱- عدم نیاز به مراقبت دست

یکی از مزیت‌های اصلی این نوع از کیف‌ها، عدم نیاز شما به استفاده از دست یا مراقبت دائمی از آن است، کیف کمری به کمر شما متصل می‌شود و در طول فعالیت روزانه همراه شماست، همیشه آن را می‌بینید و علاوه بر آن در هیچ شرایطی نیاز ندارید آنرا با دست حمل کنید یا با دست مراقب آن باشید.

۲- جمع و جور بودن

اگر حجم وسایل شما کم باشد، یک کیف کمری می‌تواند بر کیف‌های رو دوشی و کوله پشتی‌ها برتری داشته باشد، حجم کم و دسترسی سریع‌تر به آن، همچنین قابلیت جمع کردن در صورت عدم نیاز یکی از ویژگی‌های مهم این نوع از کیف‌ها است.

 

معایب استفاده از کیف‌های کمری

۱- حجم کمتر

اکثر کیف‌های کمری می‌توانند لوازم ضروری شما مانند موبایل، کیف پول، مدارک یا کلیدهای شما را حمل کنند، همچنین این کیف‌ها دارای ظرفیت‌های متفاوتی هستند. حتی بعضی از این نوع کیف‌ها توانایی حمل بطری در جایگاه مخصوص را دارند، اما اگر در کوله شما یک لپتاپ یا تبلت، یا دوربین عکاسی جای می‌گیرد، نباید از این کیف‌ها اینچنین انتظاراتی داشته باشید، لذا باید به دنبال ترکیبی از یک کیف کمری و یک نوع دیگر از انواع کیف‌ها باشید.

 

۲- احساس ناراحتی در ناحیه کمر

بعضی در فعالیت‌های روزانه یا مسافرت ترجیح می‌دهند آزادی عمل زیادی داشته باشند و از لباس‌های راحت و باز استفاده می‌کنند، برای این دسته از افراد حس بسته بودن شیئی به کمرشان همانند کمربند، میتواند مشابه با پوشیدن شلواری تنگ و غیر سایز باشد، این موردی است که حتما قبل از خرید کیف کمری باید به آن دقت کنید، حتی شما می‌توانید با کیف‌های کمری چند منظوره یا سبک‌تر احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

بعد از اولین خرید

بعد از اولین خرید

کیف پول شما شارژ می شود کیف پول شما
شارژ می شود
ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا

با اطمینان خرید کنید با اطمینان خرید کنید
ارسال هدیه

ارسال هدیه

هدیه‌ای با ارزش برای عزیزانتان هدیه‌ای با ارزش برای عزیزانتان
ارسال رایگان

ارسال رایگان

خرید بالای ۱.۵۰۰.۰۰۰ هزار تومان خرید بالای
۱,۵۰۰,۰۰۰ هزار تومان