خرید کمربند برزنتی کماندویی | خرید کمربند های برزنتی رنگی ، ساده طرح دار

خرید کمربند برزنتی

خرید کمربند برزنتی کماندویی | خرید کمربند های برزنتی رنگی ، ساده طرح دار

خرید کمربند برزنتی کماندویی | خرید کمربند های برزنتی رنگی ، ساده طرح دار

به هنگام پوشیدن شلوارهای کوهنوردی و یا تاکتیکال، بستن کمربند باعث می شود تا شلوار در جای خود ثابت بماند و از افتادگی و یا آویزان شدن آن جلوگیری می کند. کمربندهایی که از جنس برزنت ضخیم ساخته شده اند و دارای یک سگک فلزی‌ می باشند که با استفاده از نیروی اصطحکاک باعث قفل‌ شدن آن می‌شود. اغلب کمربند‌های برزنتی قابلیت تغییر سایز دارند و این یک مزیت مهم برای استقاده از کمربند های برزنتی و اسپرت می‌باشد. به دلیل تنوع رنگی در این مدل کمربندها می توان  آن را در دسته‌بندی کمربند زنانه و کمربند مردانه قرار داد و قابل استفاده برای بانوان و آقایان و همچنین دختران و پسران جوان می‌باشد. این مدل کمربند معمولاْ برای شلوارهای کوهنوردی، نظامی، جین و .. مناسب است.

 

معرفی و خرید کمربند برزنتی کماندویی

در زیر چند نمومه از کمربند‌های پرطرفدار کماندویی و برزنتی را معرفی‌ خواهیم کرد این مدل کمربندها به دلیل استحکام بالا، اسپرت بودن و مناسب آقایان و خانم ها می باشد و همچنین قابلیت تنظیم طول کمربند را دارد می‌توان به عنوان یک هدیه‌ی مناسب در نظر گرفت. 

خرید کمربند برزنتی مشکی 

کمربند‌های ساده مشکی ایگل‌سی از جنس پلی‌استر و کتان  است و همین متریال باعث استحکام و مقاومت بالای کمربند می‌باشد، جنس سگک آن فلزی است. طول کمربند در بازترین حالت ۱۳۰ سانتی‌متر است که افراد با استفاده از قیچی و فندک امکان کوتاه کردن آن را متناسب با سایز مورد نیاز خود دارند به همین علت مناسب استفاده برای آقایان و بانوان می‌باشد. کمربند ساده مشکی با لباس‌های تیره و اسپرت مناسب است و یکی از پیشنهاد‌های خوب برای استفاده با شلوار جین می‌باشد.

 

 

کمربند برزنتی سبز

 کمربند ساده سبز یکی دیگر از پیشنهادات جذاب ایگل‌سی برای افراد خوش پوش می‌باشد. بخاطر جنس پلی‌استر و کتان و نوع بافت آن از مقاومت بالایی برخوردار است و با اکثر لباس ها هماهنگ می‌شود همچنین رنگ سبز جزو رنگ‌های ثروت می‌باشد، رنگ سبز در لباس نمادی از قدرت، اراده بالا، صلح ، رشد و تعادل است. همچنین باعث کاهش اضطراب و استرس در فرد می‌شود. افراد طبیعت دوست علاقه زیادی به رنگ سبز دارند.

 

 

کمربند برزنتی قرمز

کمربند برزنتی قرمز، ساخته‌شده از جنس پلی‌استر و کتان است که دارای مقاومت بالا می‌باشد و در چندین طرح متنوع است که ‌می‌توان با استایل‌های گوناگون هماهنگ نمود. کمربند‌های کتان ایگِل‌سی دارای قابلیت تنظیم طول کمربند است، مناسب بانوان و آقایان می باشد. سگک کمربندها از فلز ساخته شده است. کمربند‌های مدل‌ ساده را می‌توان با هر استایلی هماهنگ نمود و انتخاب افراد با سلیقه‌های مختلف می‌باشد. رنگ قرمز در لباس نماد قدرت اراده، رهبری، شجاعت، اشتیاق و شادی است. یک انتخاب مناسب است تا بتوان با لباس هایی با رنگ های گرم و زمستانی سِت کرد و یا با استایل های جذاب اسپرت هماهنگ نمود.
 
 

 

کمربند برزنتی طرح دار 

کمربند طرح‌دار ایگل‌سی از جنس کتان و پلی‌استر ساخته شده‌ است که دارای مقاومت بالایی می‌باشد. طرح کامو یا چریکی یکی از طرح‌های پرطرفدار در بین جوانان و طبیعت دوستان است. در این طرح از تنالیته‌های رنگ سبز و طوسی استفاده شده است که با انواع لباس های اسپرت و شلوار‌های جین هماهنگ‌ می‌شود. این طرح کمربند با شلوار های کوهنوردی، نظامی و جین بسیار قابلیت هماهنگی دارد، جهت هدیه دادن به افراد طبیعت‌گرد و اسپرت‌پوش اولین انتخاب می‌تواند کمربند چریکی ایگل‌سی باشد و مناسب آقایان و بانوان می‌باشد. طول کمربند‌ها قابلیت تنظیم دارد و سگک آن فلزی است.

 

کمربند مدل خط‌دار مشکی-آبی

 

کمربند مدل خط‌دار مشکی-آبی

 

کمربند مدل خط‌دار مشکی- سبز

 

Eaglesee-کمربند مدل خط‌دار مشکی- سبز

 

 

بعد از اولین خرید

بعد از اولین خرید

کیف پول شما شارژ می شود کیف پول شما
شارژ می شود
ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا

با اطمینان خرید کنید با اطمینان خرید کنید
ارسال هدیه

ارسال هدیه

هدیه‌ای با ارزش برای عزیزانتان هدیه‌ای با ارزش برای عزیزانتان
ارسال رایگان

ارسال رایگان

خرید بالای ۱.۵۰۰.۰۰۰ هزار تومان خرید بالای
۱,۵۰۰,۰۰۰ هزار تومان