خرید کمربند پارچه‌ای مردانه | لیست قیمت کمربند پارچه‌ای مردانه شیک و جذاب

خرید کمربند پارچه‌ای مردانه | لیست قیمت کمربند پارچه‌ای مردانه شیک و جذاب

خرید کمربند پارچه‌ای مردانه | لیست قیمت کمربند پارچه‌ای مردانه شیک و جذاب

کمربند یکی از اکسسوری‌های پرکاربرد مردانه است که جنبه‌ی کاربردی جهت نگه‌داری شلوار است. کمربندها علاوه بر نگه داری شلوار و کاربرد آن، لباس را منظم و مرتب نگه داری می‌کند. کمربند جز اکسسوری‌های مردانه یا زنانه است که جلوه بیشتری به استایل افراد می‌بخشد.این کمربند‌ها از پارچه‌های مختلفی مانند پنبه، کتان و چرم ساخته می‌شوند و با طرح‌های متنوعی در بازار عرضه می‌شوند. 

 

کمربند پارچه‌ای مردانه چیست؟

یک نوار یا تسمه باریک و انعطاف پذیر از جنس پلی استر، کتان و پنبه می باشد که گاهی چند سوراخ جهت اندازه کردن کمربند و سگک دارد. خرید کمربند مردانه  یک راه حل مناسب برای  داشتن اکسسوری  خاص برای آقایان است. کمربند پارچه‌ای مردانه به صورت رسمی یا غیررسمی با لباس‌های مختلفی مانند شلوار، کت و شلوارک، جین و ... قابل استفاده است. در بعضی از موارد، کمربند پارچه‌ای مردانه از یک ست کامل از رنگ‌ها و طرح‌های متفاوت تولیدشده اند تا  ظاهر لباس و اکسسوری‌های مردانه را جذاب نمایند.

 

اجزای تشکیل دهنده کمربند

کمربند پارچه‌ای مردانه به طور کلی از دو قسمت تشکیل شده است: سگک و بند، علاوه بر آن بسیاری از کمربندها  دارای یک حلقه نگه دارنده یا گیره در انتها می‌باشند (گیره انتها اغلب فلزی یا چرم است که بر روی تسمه‌ی کمربند (بند کمربند) قرار می گیرند و جهت نگهداری بند انتهایی کمربند استفاده می‌شود.). گیره انتها از انتهای کمربند محافظت کرده و می تواند باعث سهولت بستن آن شود. پس از بستن کمربند، حلقه نگهدارنده از حرکت کردن و آویزان شدن انتهای آن جلوگیری می کند. در برخی از کمربندها، سگک و بند به صورت کامل به هم متصل هستند اما در مدل های دیگر، این دو قطعه می توانند از هم جدا شوند. برای خرید کمربند برزنتی کماندویی اینجا کلیک کنید.

 

اصول هماهنگ کردن انواع کمربند پارچه‌ای مردانه

قوانین مربوط به هماهنگ کردن انواع کمربند مردانه بسیار زیاد و گسترده هستند. برای مثال شما در زمان خرید انواع کمربند مردانه باید طول مناسبی را انتخاب کنید. کمربند شما باید به راحتی از پل‌های کمربند شلوار شما عبور کنند. کمربند باید با شلوار و کفش ست باشد و… که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

هماهنگ کردن کمربند مردانه به درستی و با سبک مناسب می‌تواند به ظاهر کلی لباس شما جلوه خاصی بدهد. در ادامه نحوه ست کردن کمربند مردانه را برای شما توضیح می‌دهیم:

۱- انتخاب کمربند مناسب: انتخاب کمربند مردانه، باید با اندازه و سبک پوششتان همخوانی داشته باشد. همچنین، باید به جنس و کیفیت کمربند نیز توجه فرمایید زیرا در ماندگاری و طول عمر آن تأثیرگذار است .

۲- تنظیم اندازه کمربند: پس از انتخاب کمربند، باید اندازه آن را به اندازه دقیق وسط شکم خود تنظیم کنید. بهتر است قبل از خرید کمربند، اندازه وسط شکم خود را اندازه‌گیری کنید تا در انتخاب کمربند مناسب بهتر تصمیم بگیرید. بعضی از کمربند ها قابلیت کوتاه تر شدن دارند و  شما با توجه به سلیقه و استایل خود طول کمربند را کوتاه تر می‌کنید.

۳- قرار دادن کمربند در محل مناسب: کمربند باید درست بر روی وسط شکم  قرار گرفته شود، نه بیشتر و نه کمتر.

۴- بستن کمربند: پس از قرار دادن کمربند، باید آن را با دقت بسته و اطمینان حاصل شود که آن به درستی بسته شده است.

شلوارهای پل دار

یک قانون نانوشته وجود دارد که اگر شلوار شما پل دار است، باید حداقل از یک کمربند سبک استفاده کنید. کمربندی مناسب است که حدود ۵ الی ۱۰ سانت از آن بعد از عبور از اولین پل اضافه باشد.  برای خرید کمربند پارچه ای اینجا کلیک فرمایید.

 

تناسب بین کمربند و کفش

به طور کلی تناسب بین رنگ و جنس کمربند با کفش و حتی سایر لباس‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. برای مثال اگر قصد پوشیدن کفش مشکی دارید؛ کمربندتان نیز باید مشکی باشد. هماهنگی بین جنس این دو نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. همانطور که گفتیم؛ سبک و نوع لباس‌هایتان نیز بر روی جنس کمربند تأثیر گذار است.

مثلاً اگر یک کت و شلوار رسمی به تن دارید؛ بهتر است به سراغ انواع کمربند مردانه و کفش‌های چرم یا جیر بروید. اما اگر استایل شما غیر رسمی‌تر است، می‌توانید از کمربندهای برزنت به همراه کفش و کتانی‌های استفاده کنید. البته این نکته را به یاد داشته باشید که اگر از کمربندهای رنگی برزنتی یا هر جنس دیگر استفاده می‌کنید، نه تنها کفش، بلکه باید با کل لباس‌هایتان هماهنگ شود.

 

اندازه سگک مناسب برای کمربند مردانه

سگک‌ها دارای مدل‌ها و طرحهای بسیار متفاوتی هستند. عرض کمربند باید با اندازه سگک متناسب باشد. معمولاً سگک‌های بزرگ برای کمربندهای پهن استفاده می‌شوند. این نوع ترکیب برای استایل های روزمره مناسب‌تر هستند و ظاهر راحت و معمولی‌تری را ایجاد می‌کنند. سگک‌های کوچک‌تر مناسب کمربندهای باریک (که اکثر آنها رسمی هستند) می‌باشند.

 برای خرید کمربند برزنتی به سایت ایگلسی مراجعه فرمایید.

 

خرید کمربند پارچه ای مردانه

 

کمربند پارچه ای مردانه کمربند مدل طوسی تیره ساده

 

 

 

کمربند پارچه ای مردانه کمربند مدل طرح‌دار سبز چریکی

 

کمربند پارچه ای مردانه کمربند مدل طرح‌دار سبز چریکی

 

کمربند پارچه ای مردانه کمربند مدل سبز ساده

 

2

 

کمربند پارچه ای مردانه کمربند مدل قرمز ساده

 

کمربند مدل قرمز ساده

 

کمربند پارچه ای مردانه کمربند مدل طوسی تیره ساده

کمربند پارچه ای مردانه کمربند مدل طوسی تیره ساده

 

کمربند پارچه ای مردانه کمربند مدل مشکی ساده

 

 کمربند مدل مشکی ساده

 

کمربند پارچه ای مردانه کمربند مدل آبی ساده

 

کمربند مدل آبی ساده

 

 

 

بعد از اولین خرید

بعد از اولین خرید

کیف پول شما شارژ می شود کیف پول شما
شارژ می شود
ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا

با اطمینان خرید کنید با اطمینان خرید کنید
ارسال هدیه

ارسال هدیه

هدیه‌ای با ارزش برای عزیزانتان هدیه‌ای با ارزش برای عزیزانتان
ارسال رایگان

ارسال رایگان

خرید بالای ۱.۵۰۰.۰۰۰ هزار تومان خرید بالای
۱,۵۰۰,۰۰۰ هزار تومان