خرید دستمال نانو عینک | قیمت بهترین دستمال نانو عینک

خرید دستمال نانو عینک | قیمت بهترین دستمال عینک نانو

خرید دستمال نانو عینک | قیمت بهترین دستمال عینک نانو

دستمال عینک نانو یک قطعه پارچه‌ای نرم و مخصوص است که برای تمیز کردن عینک استفاده می‌شود. این دستمال ها اغلب از جنس میکروفایبر بوده و برای جلوگیری از خط و خش روی لنز عینک، به طور خاص طراحی شده‌اند. این دستمال ها به صورت ساده و به صورت ست با عینک عرضه می‌شوند.

دستمال عینک نانو باید همیشه تمیز و خشک نگه داشته شود و باید از شستشوی منظم برخوردار باشد. همچنین، در هنگام استفاده از دستمال عینک باید به خطراتی مثل گرد و غبار و مواد مضر دیگری که ممکن است لنز عینک را خراشیده و آسیب برساند، توجه شود. در نتیجه، استفاده از دستمال عینک مناسب به روشی که تضمین کند لنز عینک شما برای مدت طولانی زمان استفاده، تمیز و خشک باقی بماند مهم است. شما عزیزان می توانید برای خرید دستمال عینک نانو به وبسایت ایگلسی مراجعه کنید.

 

معرفی انواع مختلف دستمال عینک

طبیعتاً تمامی خرید دستمال عینک از جنس پارچه هستند؛ ولی این که پارچه مورد نظر چه نوع پارچه‌ای باشد، پرسشی است که بسیار از افراد عینکی با آن مواجه هستند. معمولاً دستمال‌های عینک به وسیله پارچه‌های فاقد پرز تولید می‌شوند تا پس از استفاده هیچ‌گونه پرز و مواد زائدی بر روی شیشه آن باقی نگذارند. البته چند سالی است که دستمال نانویی عینک نیز وارد بازار شده است که از کارایی بسیار خوبی برخوردار است و ضمن جذب رطوبت کافی، هیچ‌گونه پرز و اثری از خود بر روی شیشه باقی نمی‌گذارد. اما نکته مهم در این بین این است که در زمان خرید دستمال عینک نانویی، به کیفیت واقعی آن توجه داشته باشید. چرا که بسیاری از محصولاتی که به عنوان نانو عرضه می‌شوند، تقلبی و جعلی هستند و هیچ نشانی از یک محصول واقعی نانو ندارند.

 توجه داشته باشید که پوشاک شما، حتی اگر از جنس ظریف و نرمی برخوردار باشد، باز هم نمی‌تواند جانشین خوبی برای دستمال عینک شما باشد. لذا هرگز عینک خود را با گوشۀ لباس خود و‌یا با زائده‌های پارچه‌ای (سر قیچی) که در خانه دارید پاک نکنید. چون همه پارچه‌ها قابلیت استفاده به عنوان دستمال عینک را ندارند و می‌توانند خطوط بسیار ریزی را بر روی شیشه عینک به جای بگذارند که هر چند با چشم معمولی قابل مشاهده نیستند، اما تصویر سازی آنها بر روی شبکیۀ چشم می‌تواند اختلال کمی در نحوه و کیفیت بینایی شما به همراه داشته باشد.

 

برای خرید دستمال نانو و اسپری تمیز کننده و ضد بخار اینجا کلیک کنید

 

Eaglesee-خرید دستمال نانو و اسپری تمیز کننده و ضد بخار

 

برای خرید بند عینک اینجا کلیک کنید

نحوه استفاده از دستمال مخصوص عینک

علاوه بر مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم، یکی دیگر از فواید استفاده از خرید دستمال عینک  مراقبت از آنتی رفلکس عدسی های شماست. اگر عینک شما پوشش آنتی رفلکس را داشته باشد، برای تمیز کردن آن حتما باید از دستمال مخصوص عینک یا دستمال میکروفیبر استفاده کنید. چرا که استفاده از دستمال های پارچه ای معمولی باعث از بین رفتن پوشش آنتی رفلکس عدسی های شما می شود.

 

نحوه استفاده از دستمال مخصوص عینک

 

مراحل تمیز کردن عینک با دستمال نانو عینک

شاید این بخش از مقاله  از ایگلسی کمی سطحی به نظر برسد. اما تحقیقات میدانی نشان می دهد، بسیاری از افراد که سالهاست عینکی هستند نیز در خصوص نحوه تمیز کردن عینک خود تردید دارند.

بنابراین در این بخش دقیقا به شما می گوییم چگونه می توانید عینکتان را با دستمال عینک تمیز کنید.

1- ابتدا عینک خود را با آب ولرم بشویید. آب را نگذارید بیش از حد داغ شود چرا که به عدسی های شما آسیب می رساند.

2- یک قطره مایع ظرفشویی و یا صابون مایع برروی هر لنز عینک بریزید و سپس عدسی را کاملا به مایع شستشو آغشته کنید. این کار را به صورت دورانی انجام دهید .

3- حالا عینک خود را آبکشی کنید و مطمئن شوید که تمام مواد شوینده از سطح عینک پاک شده است.

4- حالا نوبت تمیز کردن و خشک کردن عینک با دستمال مخصوص عینک است. این کار را نیز به صورت دورانی انجام دهید.

 

دستمال عینک میکروفایبر

الیاف میکروفایبر بسیار نازک هستند یعنی تقریبا حدود یک صدم موی انسان قطر دارند. این الیاف مصنوعی را از ترکیب پلی استر و پلی امید می سازند. همانطور که می دانید انواع دستمال های میکروفایبر وجود دارد که هر کدام مناسب استفاده برای کاری خاص است مانند دستمال میکروفایبر شیشه. برای تولید هر کدام از این دستمال ها ترکیب های متفاوتی از مواد نام برده شده استفاده می شود که در نتیجه خواص متفاوتی به پارچه مورد نظر خواهد داد. تفاوت دیگر این دستمال ها، میزان تراکم آنهاست. هر چه تراکم الیاف بیشتر باشد، قدرت جذب دستمال و همچنین قیمت آن افزایش می یابد.

 

سخن پایانی

دستمال عینک یک وسیلۀ جانبی تنظیف معمولی به شمار نمی‌رود. بنابراین اگر جزء آن دسته از افرادی باشید که سال‌ها از یک دستمال عینک استفاده می‌کنند، پس هر از چند گاهی به یک مغازۀ عینک فروشی مراجعه کنید و دستمال عینک جدیدی را خریداری نمایید. برخی از دستمال‌های عینک دارای رنگ‌های ساده و شادی هستند که می‌توانند به بهانه زیبایی، شما را وادار به استفاده و تمیز کردن مکرر عینک نمایند.

بعد از اولین خرید

بعد از اولین خرید

کیف پول شما شارژ می شود کیف پول شما
شارژ می شود
ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا

با اطمینان خرید کنید با اطمینان خرید کنید
ارسال هدیه

ارسال هدیه

هدیه‌ای با ارزش برای عزیزانتان هدیه‌ای با ارزش برای عزیزانتان
ارسال رایگان

ارسال رایگان

خرید بالای ۱.۵۰۰.۰۰۰ هزار تومان خرید بالای
۱,۵۰۰,۰۰۰ هزار تومان