نحوه بستن بند عینک شنا

نحوه بستن بند عینک شنا برای افراد مبتدی و حرفه ای به چه صورت است؟

نحوه بستن بند عینک شنا برای افراد مبتدی و حرفه ای به چه صورت است؟

بندهای عینک شنا از جنس بند عینک لاستیکی و بند عینک سیلیکونی هستند که از مقاومت بالایی در برابر کلر موجود در آب برخوردارند و نوع مرغوب بندها به آسانی پاره و یا در اثر تماس با کلر موجود در آب در مدت زمان طولانی دچار پوسیدگی می شوند. بندها نقش نگهداره عینک شنا در دور سر را بر عهده داشته و قابلیت تنظیم دارند.

 

نحوه بستن بند عینک شنا برای افراد مبتدی و حرفه ای

نحوه بستن بند عینک استخر شنا به درستی برای جلوگیری از ورود آب و جلوه افتادن عینک از چشمان بسیار اهمیت دارد. در ادامه، چند مرحله برای بستن بند عینک شنا برای افراد مبتدی و حرفه ای آورده شده است:

 

برای خرید بند عینک  شنا بر روی لینک کلیک کنید

 

برای افراد مبتدی

در ادامه نحوه بستن بند عینک شنا را برای افراد مبتدی شرح می دهیم تا در صورت تمیل استفاده از عینک دچار مشکل نشوند.

 

قرار دادن عینک درست: قبل از هر چیز، اطمینان حاصل کنید که عینک شنا به درستی روی چشمانتان قرار گرفته باشد. لبه عینک باید به طور کامل در اطراف چشمان قرار داشته باشد و در نهایت بخش بالایی و پایینی آن را با فشار کمی به صورت آهسته بچسبانید.

تنظیم بند: بند عینک را طوری تنظیم کنید که به صورت محکم ولی راحت در پشت سر شما قرار گیرد. بیشتر عینک های شنا دارای بند قابل تنظیم هستند که می توانید طول آن را به اندازه ای تنظیم کنید که مناسب سایز سر شما باشد.

تجربه در آب: پیشنهاد می شود که پس از بستن عینک، آن را تست کنید تا از نحوه بستن بند عینک شنا اطمینان حاصل کنید که هیچ آبی به داخل عینک نفوذ نکند و عینک به درستی در جای خود قرار بگیرد.

با رعایت نکات مربوط به شیوه بستن بند عینک شنا استخری به راحتی می توانید از آن در حین ورزش های آبی و شنا در استخر استفاده کنید و لحظاتی شاد را تجربه کنید.

 

برای افراد حرفه ای

باید گفت با توجه به به تجربه فرد در شنا امکان دارد گذر زمان سبب بروز مهارت در شیوه بستن بند عینک شنا عینک شود که در ادامه به چند مورد اشاره خواهیم کرد.

 

بعد از اولین خرید

بعد از اولین خرید

کیف پول شما شارژ می شود کیف پول شما
شارژ می شود
ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا

با اطمینان خرید کنید با اطمینان خرید کنید
ارسال هدیه

ارسال هدیه

هدیه‌ای با ارزش برای عزیزانتان هدیه‌ای با ارزش برای عزیزانتان
ارسال رایگان

ارسال رایگان

خرید بالای ۱.۵۰۰.۰۰۰ هزار تومان خرید بالای
۱,۵۰۰,۰۰۰ هزار تومان