معرفی خاص ترین مدل های بند عینک مردانه ۲۰۲۳

معرفی خاص ترین مدل های بند عینک مردانه ۲۰۲۳

تنها کاربرد بند عینک در گذشته نگهداری عینک طبی در دور گردن فرد بود. بندعینک‌ها تنوع طرح و رنگ نداشتند و تنها جهت جلوگیری از افتادن، شکستن و گم شدن عینک از آن ها استفاده می‌شد. امروزه با پیشرفت در صنعت مد و پوشاک، بند عینک ها به اکسسوری های خاص تبدیل شدند. در ادامه‌ی این مقاله از وبسایت ایگلسی زیباترین مدل های بند عینک مردانه را به شما معرفی خواهیم کرد.

بند عینک چیست؟

به بندی که به عینک طبی یا آفتابی شما متصل میشود و حمل آنرا آسان تر میکند بند عینک گفته میشود، درواقع هدف اصلی طراحی و ساخت بند عینک این هست که افرادی که حواس پرتی داشته و یا ساعت های زیادی و در پارت های مختلف مجبور به استفاده از عینک هستند، همواره عینکشان را نزدیک به خود داشته باشند.

 

معرفی انواع بند عینک مردانه ۲۰۲۳

بند عینک مردانه مدل کتان ساده مشکی

بندعینک کتان‌ ساده یکی از محصولات ایگِل‌سی می‌باشد که از پارچه و کتان تهیه شده‌است. در طراحی این مدل بند عینک مردانه، از یک تنظیم کننده با برند ایگل‌سی استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به شما می‌دهد. نحوه‌ی اتصال این مدل بندعینک‌ها «جورابی» می‌باشد. بندعینک‌های کتان ساده ۱۰ تنوع رنگی دارد تا سلیقه‌ی همه مشتریان خود را جلب نماید. می‌توان رنگ بندعینک را متناسب با استایل و رنگ لباس خود انتخاب کرد. بندعینک مدل کتان مشکی مناسب با هر سلیقه و استایلی می‌باشد.

برای خرید بند عینک مردانه بر روی عکس کلیک کنید تا به صفحه خرید منتقل شوید.

 

بند عینک مدل کتان ساده مشکی - ایگلسی

 بند عینک پسرانه بند عینک مدل کتان طرح‌ انتزاعی بنفش

این مدل از بند عینک مردانه ایگِل‌سی از پارچه و کتان تهیه شده‌است، ضد تعریق می‌باشد و از قسمت پشتِ دسته به عینک متصل می‌گردد در طراحی این مدل بندعینک‌ لاکچری، از تنظیم کننده‌ای ساخته شده از برند ایگل‌سی همراه با نشان تجاری «Eaglesee» استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به مشتری می‌دهد. نحوه‌ی اتصال این مدل بندعینک‌ها «جورابی» می‌باشد. این مدل بند‌ها مناسب برای عینک‌های آفتابی و عینک‌هایی با دسته‌ی پهن می‌باشند.

بندعینک‌ کتان طرح‌ دار دارای ۵ تنوع طراحی است تا سلیقه‌ی همه مشتریان خود را جلب نماید. بندعینک‌های طرح انتزاعی بنفش مناسب سفرهای ماجراجویانه و طبیعت‌گردی می‌باشد. بند عینک‌ مدل کتان طرح انتزاعی برگرفته شده از ترکیب رنگ و هنر امروزی می‌یاشد،  طراحان ایگِل‌سی مدل انتزاعی را با توجه به نامتناهی بودن هنر، رنگ و کاینات طراحی کرده‌اند.

برای خرید بند عینک مردانه این محصول بر روی عکس کلیک کنید تا به صفحه خرید منتقل شوید.

 

بند عینک مدل کتان طرح‌ انتزاعی بنفش- ایگلسی

 

بند عینک پسرانه بند عینک مردانه ساده ، بند عینک مدل تارتان سبز

بندعینک مدل تارتان از محصولات ایگِل‌سی از پارچه و کتان تهیه شده‌است. در طراحی این مدل بندعینک‌ ها، از یک تنظیم کننده با برند ایگل‌سی استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به افراد می‌دهد. نحوه‌ی اتصال این مدل بندعینک‌ها «جورابی» است. از نظر روانشناسی استفاده رنگ سبز در لباس نمادی از قدرت، اراده بالا، صلح، رشد و تعادل است همچنین باعث کاهش اضطراب و استرس در افراد می‌شود. همچنین استفاده از اکسسوری‌هایی که در آن از رنگ سبز بکار برده شده است، علاوه بر جلوه زیبایی‌شناسانه، خواص و مزایای رنگ سبز را به مخاطبین القا می‌کند. رنگ سبز، رنگ طبیعت است که انسان را یاد طبیعت می‌اندازد و به همین دلیل ناخودآگاه احساس اعتماد بنفس را افزایش می‌دهد. 

برای خرید این محصول بر روی عکس کلیک کنید تا به صفحه خرید منتقل شوید.

 

بند عینک مدل تارتان سبز

 

بند عینک پسرانه بند عینک مدل چریکی زرشکی

بندعینک مدل آرمی از محصولات ایگِل‌سی از پارچه و کتان تهیه شده‌است. در طراحی این مدل بند عینک مردانه ، از یک تنظیم کننده با برند ایگل‌سی استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به افراد می‌دهد. بندعینک‌های مدل آرمی6  تنوع رنگی دارد تا سلیقه‌ی همه مشتریان خود را جلب نماید. رنگ زرشکی نماد موقعیت اجتماعی، قدرت، عشق و نجابت و پاکی است همچنین زرشکی نشانه شور، اشتیاق و احساسات می‌باشد. در دوران ملکه الیزابت افرادی با موقعیت اجتماعی بالا از رنگ زرشکی استفاده می‌کردند. استفاده از اکسسوری با رنگ زرشکی همان نماد‌های قدرت، تجمل گرایی و عشق را دارد و نشان دهنده‌ی حس اعتماد بنفس و جسارت افراد می‌‌باشد. بندعینک مدل چریکی زرشکی ایگل‌سی را می‌توان با انواع لباس ‌های رنگی و مشکی هماهنگ کرد.

برای خرید این محصول بر روی عکس کلیک کنید تا به صفحه خرید منتقل شوید.

بند عینک مدل چریکی زرشکی

 

بند عینک مدل کشبافت جورابی قهوه ای

بندعینک کشبافت جورابی از محصولات ایگِل‌سی از پارچه و کتان تهیه شده‌است. در طراحی این مدل انواع بند عینک مردانه از یک تنظیم کننده با برند ایگل‌سی استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به مصرف‌کنندگان می‌دهد. بندعینک‌های کشبافت جورابی 7 تنوع رنگی دارد. می‌توان رنگ بندعینک را متناسب با استایل و رنگ لباس خود انتخاب کرد. قهوه‌ای رنگ زمین است. رنگی که سمبل یکی از قوی‌ترین اجزای طبیعت است و می‌توان به آن اعتماد و تکیه کرد.

رنگ قهوه‌ای احساس سادگی، طبیعی بودن، ثبات، استحکام، استواری، و پایداری را ایجاد می‌کند. افرادی که از رنگ قهوه ای در لباسو اکسسوری خود استفاده ‌می‌کنند معمولا به دنبال صلح ، ثبات و قدرت هستند.آقا و خانمی که لباس قهوه‌ای می‌پوشند معمولا حس شخصیتی معتبر، هوشمند و منطقی را به دیگران القا می‌کنند. می‌توان از بندعینک کشبافت قهوه ای به عنوان یک المان مثبت در استایل خود استفاده نمود.  بند عینک های رنگ قهوه‌ای را می‌توان با رنگ‌هایی مثل کرم، بژ و استخوانی هماهنگ کرد و همچنین می‌توان در کنار رنگ های شاد و گرم مثل قرمز، نارنجی و زرد استفاده کرد. برای خرید بند عینک جورابی اینجا کلیک کنید.

برای خرید این محصول بر روی عکس کلیک کنید تا به صفحه خرید منتقل شوید.

بند عینک مدل کشبافت جورابی قهوه ای

بند عینک مردانه ساده و ماسک مدل کشبافت خط‌‌ ‌دار زرد

بندعینک و ماسک کشبافت قلابدار ایگِل‌سی مناسب دسته‌عینک های ۳ تا ۲۵ میلی‌متر می‌باشد در طراحی آن از یراق پلاستیکی ارتجاعی استفاده شده است که با اتصال و جدا کردن از بند می‌توان به بندماسک و بندعینک تبدیل شوند. طول بندعینک حدود ۳۵ سانتی‌متر و با ضخامت ۰.۷ سانتی‌متر می‌باشد. بندعینک مدل کشبافت قلابدار از محصولات ایگِل‌سی از پارچه و کتان تهیه شده‌است. در طراحی این مدل بندعینک‌ ها، از یک تنظیم کننده با برند ایگل‌سی استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به افراد می‌دهد. بندعینک‌های مدل کشبافت قلابدار ۸ تنوع رنگی دارد تا سلیقه‌ی همه مشتریان خود را جلب نماید. می‌توان رنگ بندعینک را متناسب با استایل و رنگ لباس خود انتخاب کرد. 

برای خرید این محصول بر روی عکس کلیک کنید تا به صفحه خرید منتقل شوید.

بند عینک و ماسک مدل کشبافت خط‌دار زرد

 

بند عینک مردانه چرم

بندعینک مدل چرم یونیک مشکی

این مدل از بند عینک مردانه چرم ایگِل‌سی از جنس چرم یونیک تهیه شده‌است، ضد تعریق می‌باشد و از قسمت پشتِ دسته به عینک متصل می‌گردد در طراحی این مدل بندعینک‌ها، از تنظیم کننده‌ای ساخته شده از برند ایگل‌سی همراه با نشان تجاری «Eaglesee» استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به مصرف کنندگان می‌دهد. نحوه‌ی اتصال بندعینک‌ چرم یونیک، قلابدار است. این مدل بند‌ها مناسب برای عینک‌های آفتابی و عینک‌های طبی می‌باشند. بندعینک‌ چرم دارای ۳ رنگ مشکی، قهوه‌ای و کرم می باشد که مناسب برای هماهنگ کردن با لباس‌های رسمی و ملاقات‌های کاری است. این سه رنگ جزء رنگ‌هایی هستند که همه‌ی سخت سلیقه ها و افراد دشوار پسند در نگاه اول انتخاب می کنند. 

برای خرید این محصول بر روی عکس کلیک کنید تا به صفحه خرید منتقل شوید.

 

بندعینک مدل چرم یونیک مشکی

بند عینک مردانه مدل چرم گرد سبز

این مدل از بند عینک مردانه چرم ایگِل‌سی از چرم تهیه شده‌است، ضد تعریق می‌باشد و از قسمت پشتِ دسته به عینک متصل می‌گردد. مدل بندعینک‌ چرم گرد، مناسب برای عینک‌های آفتابی و عینک‌هایی با دسته‌ی پهن می‌باشند. بندعینک‌های چرم داری ۱۱ تنوع رنگی می‌باشد که ۸ رنگ آن با ارتفاع ۳۵ سانتی متر و ارتفاع  ۳ رنگ آن ۸۰ سانتی متر است.

برای خرید این محصول بر روی عکس کلیک کنید تا به صفحه خرید منتقل شوید.

 

بند عینک مدل چرم گرد سبز

بند عینک مدل چرم کلاسیک بنفش

بندعینک چرم کلاسیک از محصولات ایگِل‌سی از چرم ساخته شده‌است. در طراحی این مدل بندعینک‌ ها، از دو مهره جهت تنظیم ارتفاع بند استفاده شده است. .بندعینک‌های چرم  12 تنوع رنگی دارد و با هرلباسی می‌توان هماهنگ نمود. 

برای خرید این محصول بر روی عکس کلیک کنید تا به صفحه خرید منتقل شوید.

 

بند عینک مدل چرم کلاسیک بنفش

بند عینک مدل چرم کلاسیک سفید

بند عینک مردانه چرم از محصولات ایگِل‌سی از چرم شده‌است. در طراحی این مدل بندعینک‌ ها، از یک تنظیم کننده با برند ایگل‌سی استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به مصرف‌کنندگان می‌دهد.بندعینک‌های چرم  12 تنوع رنگی دارد تا سلیقه‌ی همه مشتریان خود را جلب نماید. می‌توان رنگ بندعینک را متناسب با استایل و رنگ لباس خود انتخاب کرد.

برای خرید این محصول بر روی عکس کلیک کنید تا به صفحه خرید منتقل شوید.

 

Eaglesee-White

 

بند عینک مدل کُرد مشکی

این مدل از محصولات ایگِل‌سی از جنس مرغوب، ضد تعریق می‌باشد و از قسمت پشتِ دسته به عینک متصل می‌گردد در طراحی این مدل بندعینک‌ کرد ساده، دارای دو مهره تنظیم کننده‌ است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به فرد می‌دهد. این مدل بند‌ها مناسب برای عینک‌های آفتابی و عینک‌های طبی است. بندعینک‌های کرد دارای تنوع طراحی رنگ و طراحی می‌باشد.

برای خرید این محصول بر روی عکس کلیک کنید تا به صفحه خرید منتقل شوید.

بند عینک مدل کُرد مشکی

بند عینک مدل دات کُرد قرمز- زرد

این مدل از محصولات ایگِل‌سی از جنس مرغوب، ضد تعریق می‌باشد و از قسمت پشتِ دسته به عینک متصل می‌گردد. بندعینک‌ دات کرد 12  تنوع رنگی دارد تا سلیقه‌ی همه مشتریان خود را جلب نماید. می‌توان رنگ بندعینک را متناسب با استایل و رنگ لباس خود انتخاب کرد. حالت طنابی و بافت بندها استقامت بندعینک را در برابر سابیدگی و پوسیدگی بالاتر می‌برد.

 

برای خرید این محصول بر روی عکس کلیک کنید تا به صفحه خرید منتقل شوید.

بند عینک مدل دات کُرد قرمز- زرد

بند عینک مدل پهن طرح‌دار ماسک آفریقایی

این گروه از محصولات  بند عینک مردانه پهن از پارچه نئوپرن تهیه شده است که بافت نرم و قابل انعطافی دارد، دارای خاصیت کشسانی کمی می‌باشد و از قسمت پشت دسته‌ی عینک که مواد کشسانی و نگهدارنده از جنس نئوپرن با قابلیت ارتجاعی دارد، متصل می‌گردد. ضدحساسیت و ضدتعریق می‌باشد، در قسمت اتصال به دسته عینک از ادامه بند دوخته شده تا مقاومت بالایی در نگهداری دسته عینک داشته باشد. این مدل بند‌ها مناسب برای عینک‌های آفتابی و عینک‌هایی با دسته متوسط و پهن است و در رنگ‌بندی‌ها و طرح‌های گوناگون تولید شده است.

برای خرید این محصول بر روی عکس کلیک کنید تا به صفحه خرید منتقل شوید.

 

بند عینک مدل پهن طرح‌دار ماسک آفریقایی

 

بند عینک مدل شناور نارنجی

این مدل از محصولات ایگِل‌سی از چرم تهیه شده‌است، ضد تعریق می‌باشد و از قسمت پشتِ دسته به عینک متصل می‌گردد در طراحی این مدل بندعینک‌ ضد آب، از تنظیم کننده‌ای ساخته شده از برند ایگل‌سی همراه با نشان تجاری «Eaglesee» استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به مصرف کنندگان می‌دهد.نحوه‌ی اتصال این مدل بندعینک‌ها  می‌باشد. این مدل بند‌ها مناسب برای عینک‌های آفتابی و عینک‌هایی با دسته‌ی پهن می‌باشند. بندعینک‌های چرم داری طراحی متنوعی است تا سلیقه‌ی همه مشتریان خود را جلب نماید.

برای خرید این محصول بر روی عکس کلیک کنید تا به صفحه خرید منتقل شوید.

 

بند عینک مدل شناور نارنجی

 

معرفی بند عینک مردانه لاکچری

بند عینک مردانه لاکچری مدل کتان ساده آبی

بند عینک مردانه لاکچری ، بندعینک کتان‌ ساده از محصولات ایگِل‌سی از پارچه و کتان تهیه شده‌است. در طراحی این مدل بندعینک‌ ها، از یک تنظیم کننده با برند ایگل‌سی استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به مصرف‌کنندگان می‌دهد.نحوه‌ی اتصال این مدل بندعینک‌ها «جورابی» می‌باشد. بندعینک‌های کتان ساده ۱۰ تنوع رنگی دارد تا سلیقه‌ی همه مشتریان خود را جلب نماید. می‌توان رنگ بندعینک را متناسب با استایل و رنگ لباس خود انتخاب کرد. بندعینک مدل کتان آبی مناسب برای افراد ورزشکار و پرهیجان .

برای خرید این محصول بر روی عکس کلیک کنید تا به صفحه خرید منتقل شوید.

Eaglesee-بند عینک مدل کتان ساده آبی

بند عینک مدل کتان طرح‌ کامو

این مدل از محصولات ایگِل‌سی از پارچه و کتان تهیه شده‌است، ضد تعریق می‌باشد و از قسمت پشتِ دسته به عینک متصل می‌گردد در طراحی این مدل بندعینک‌ کتان طرح دار، از تنظیم کننده‌ای ساخته شده از برند ایگل‌سی همراه با نشان تجاری «Eaglesee» استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به مصرف کنندگان می‌دهد.نحوه‌ی اتصال این مدل بندعینک‌ها «جورابی» می‌باشد. این مدل بند‌ها مناسب برای عینک‌های آفتابی و عینک‌هایی با دسته‌ی پهن می‌باشند. بندعینک‌های کتان طرح‌دار دارای ۵ تنوع طراحی است تا سلیقه‌ی همه مشتریان خود را جلب نماید. بندعینک‌های طرح کامو مناسب سفرهای ماجراجویانه و طبیعت‌گردی می‌باشد. 

برای خرید این محصول بر روی عکس کلیک کنید تا به صفحه خرید منتقل شوید.

 

Eaglesee-بند عینک مدل کتان طرح‌ کامو

 

بند عینک مردانه لاکچری مدل کتان طرح‌ اقیانوس

این مدل از محصولات ایگِل‌سی از پارچه و کتان تهیه شده‌است، ضد تعریق می‌باشد و از قسمت پشتِ دسته به عینک متصل می‌گردد در طراحی این مدل بندعینک‌ کتان طرح دار، از تنظیم کننده‌ای ساخته شده از برند ایگل‌سی همراه با نشان تجاری «Eaglesee» استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به مصرف کنندگان می‌دهد.نحوه‌ی اتصال این مدل بندعینک‌ها «جورابی» می‌باشد. این مدل بند‌ها مناسب برای عینک‌های آفتابی و عینک‌هایی با دسته‌ی پهن می‌باشند. بندعینک‌های کتان طرح‌دار دارای ۵ تنوع طراحی است تا سلیقه‌ی همه مشتریان خود را جلب نماید. بندعینک‌های طرح اقیانوس برای آبی دوستان . 

برای خرید این محصول بر روی عکس کلیک کنید تا به صفحه خرید منتقل شوید.

 

بند عینک مردانه لاکچری مدل کتان طرح‌ اقیانوس

 

بند عینک مدل تارتان سرمه‌ای

بند عینک مردانه لاکچری از محصولات ایگِل‌سی از پارچه و کتان تهیه شده‌است. در طراحی این مدل بندعینک‌ ها، از یک تنظیم کننده با برند ایگل‌سی استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به مصرف‌کنندگان می‌دهد.نحوه‌ی اتصال این مدل بندعینک‌ها «پارچه ای» می‌باشد. بندعینک‌های پارچه ای  تنوع رنگی دارد تا سلیقه‌ی همه مشتریان خود را جلب نماید. می‌توان رنگ بندعینک را متناسب با استایل و رنگ لباس خود انتخاب کرد. بندعینک مدل تارتان سرمه‌ای مناسب با هر سلیقه و استایلی.

برای خرید این محصول بر روی عکس کلیک کنید تا به صفحه خرید منتقل شوید.

 

Eaglesee-بند عینک مدل تارتان سرمه‌ای

بند عینک مدل چریکی سبز

بندعینک مدل آرمی از محصولات ایگِل‌سی از پارچه و کتان تهیه شده‌است. در طراحی این مدل بندعینک‌ ها، از یک تنظیم کننده با برند ایگل‌سی استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به مصرف‌کنندگان می‌دهد.نحوه‌ی اتصال این مدل بندعینک‌ها «جورابی» می‌باشد. بندعینک‌های مدل آرمی6  تنوع رنگی دارد تا سلیقه‌ی همه مشتریان خود را جلب نماید. می‌توان رنگ بندعینک را متناسب با استایل و رنگ لباس خود انتخاب کرد. بندعینک مدل چریکی سبز مناسب با هر سلیقه و استایلی.

برای خرید این محصول بر روی عکس کلیک کنید تا به صفحه خرید منتقل شوید.

Eaglesee-بند عینک مدل چریکی سبز

بند عینک و ماسک مدل کشبافت طرح‌دار سبز

بندعینک جدید و ماسک کشبافت قلابدار ایگِل‌سی مناسب دسته‌عینک های ۳ تا ۲۵ میلی‌متر می‌باشد در طراحی آن از یراق پلاستیکی ارتجاعی استفاده شده است که با اتصال و جدا کردن از بند می‌توان به بندماسک و بندعینک تبدیل شوند. طول بندعینک حدود ۳۵ سانتی‌متر و با ضخامت ۰.۷ سانتی‌متر می‌باشد. بندعینک مدل کشبافت قلابدار از محصولات ایگِل‌سی از پارچه و کتان تهیه شده‌است. در طراحی این مدل بندعینک‌ ها، از یک تنظیم کننده با برند ایگل‌سی استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به مصرف‌کنندگان می‌دهد.نحوه‌ی اتصال این مدل بندعینک‌ها «جورابی» می‌باشد. بندعینک‌های مدل کشبافت قلابدار 8  تنوع رنگی دارد تا سلیقه‌ی همه مشتریان خود را جلب نماید. می‌توان رنگ بندعینک را متناسب با استایل و رنگ لباس خود انتخاب کرد.

برای خرید این محصول بر روی عکس کلیک کنید تا به صفحه خرید منتقل شوید.

Eaglesee-بند عینک و ماسک مدل کشبافت طرح‌دار سبز

 

معرفی بند عینک مردانه اسپرت

بند عینک مدل کتان طوسی روشن ساده

بندعینک کتان‌ ساده از محصولات ایگِل‌سی از پارچه و کتان تهیه شده‌است. در طراحی این مدل بندعینک‌ ها، از یک تنظیم کننده با برند ایگل‌سی استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به مصرف‌کنندگان می‌دهد.نحوه‌ی اتصال این مدل بندعینک‌ها «جورابی» می‌باشد. بندعینک‌های کتان ساده ۱۰ تنوع رنگی دارد تا سلیقه‌ی همه مشتریان خود را جلب نماید. می‌توان رنگ بندعینک را متناسب با استایل و رنگ لباس خود انتخاب کرد. 

برای خرید این محصول بر روی عکس کلیک کنید تا به صفحه خرید منتقل شوید.

 

بند عینک مدل کتان طوسی روشن ساده

بندعینک مدل کتان ساده سبز تیره

بندعینک کتان ساده  از محصولات ایگِل‌سی از پارچه و کتان تهیه شده‌است. در طراحی این مدل بندعینک‌ ها، از یک تنظیم کننده با برند ایگل‌سی استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به مصرف‌کنندگان می‌دهد.نحوه‌ی اتصال این مدل بندعینک‌ها «جورابی» می‌باشد. بندعینک‌های کتان ساده ۱۰ تنوع رنگی دارد تا سلیقه‌ی همه مشتریان خود را جلب نماید.

برای خرید این محصول بر روی عکس کلیک کنید تا به صفحه خرید منتقل شوید.

 

بندعینک مدل کتان ساده سبز تیره

 

معرفی بند عینک مردانه سیلیکونی

بند عینک مردانه سیلیکونی مدل شناور مشکی

 

بند عینک مردانه سیلیکونی مدل شناور مشکی

بند عینک مردانه سیلیکونی مدل شناور قرمز

 

1Eaglesee-float-bndynk shnawr-5

 

بند عینک مردانه مدل اسلیم طرح سینرژی

بندعینک مردانه  از محصولات ایگِل‌سی از جنس ضد حساسیت تهیه شده‌است. در طراحی این مدل بندعینک‌ ها، از یک تنظیم کننده با برند ایگل‌سی استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به مصرف‌کنندگان می‌دهد.

 

Eaglesee-Slim-Synergy-aygl-sy-bnd-ynk

 

بند عینک مردانه اسپرت ، بند عینک مدل اسلیم طرح مشکی-قرمز

بند عینک مردانه اسپرت مدل قلابدار از محصولات ایگِل‌سی از جنس ضد حساسیت تهیه شده‌است. در طراحی این مدل بندعینک‌ ها، از یک تنظیم کننده با برند ایگل‌سی استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به مصرف‌کنندگان می‌دهد.

 

Eaglesee-بند عینک مدل اسلیم طرح مشکی-قرمز

 

بند عینک مردانه لاکچری ، بند عینک مدل کُرد خطی مشکی - طلایی

بند عینک مردانه لاکچری مدل لاین کرد از محصولات ایگِل‌سی است. در طراحی این مدل بندعینک‌ ها، از یک تنظیم کننده با برند ایگل‌سی استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به مصرف‌کنندگان می‌دهد. بندعینک‌های مدل لاین کرد 5  تنوع رنگی دارد تا سلیقه‌ی همه مشتریان خود را جلب نماید.

 

Eagleseebndynk-khty-krd3

 

خرید بند عینک مردانه

شما می توانید برای خرید انواع بند عینک مردانه به وبسایت ایگلسی مراجعه کنید و زیبا ترین مدل ها را انتخاب کنید.

بعد از اولین خرید

بعد از اولین خرید

کیف پول شما شارژ می شود کیف پول شما
شارژ می شود
ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا

با اطمینان خرید کنید با اطمینان خرید کنید
ارسال هدیه

ارسال هدیه

هدیه‌ای با ارزش برای عزیزانتان هدیه‌ای با ارزش برای عزیزانتان
ارسال رایگان

ارسال رایگان

خرید بالای ۱.۵۰۰.۰۰۰ هزار تومان خرید بالای
۱,۵۰۰,۰۰۰ هزار تومان