بند عینک جدید 2024

بند عینک جدید 2024 | مدل های جدید و پرفروش بند عینک

بند عینک جدید 2024  |  مدل های جدید و پرفروش بند عینک

 بندی که به عینک طبی یا آفتابی شما متصل می شود و حمل آن‌را آسان‌تر می‌کند «بند عینک» گفته می شود، هدف اصلی طراحی و ساخت بند عینک برای این می باشد تا افرادی که مشغله فکری زیادی دارند و یا ساعت‌های زیادی و در پارت های مختلف مجبور به استفاده از عینک هستند، همواره عینکشان را نزدیک خود داشته باشند.

 

کاربردهای بندعینک

بند عینک ها دارای دو نوع کاربرد زینتی و غیرزینتی است.

کاربرد غیر زینتی

کاربرد اصلی بند عینک، جهت محافظت و حمل آسان عینک است. در گذشته از بندهای ساده برای حمل آسان تر عینک استفاده می شد که با گذشت زمان بند عینک های جذاب تر وارد بازار شد.

کاربرد زینتی

استفاده از بند عینک برای برخی از افراد به خصوص خانم ها جنبه‌ی زینتی دارد که جهت زیبایی و تزئینات عینک از آن استفاده می کنند. به کار بردن لوازم تزئینی مانند مهره، نگین، مروارید و… در بند عینک ها باعث زیبایی بیشتر آن می‌شود و مورد پسند بسیاری از بانوان و آقایان می باشد.

 

بند عینک جدید ۲۰۲۳

بند عینک جدید بند عینک مدل کشبافت جورابی قرمز

این مدل بند عینک جزو مدل‌های بند عینک مدل پارچه کشبافت می باشد، و از جنس کشبافت جورابی است. دارای تنوع رنگی بوده و می توانید مدل باب سلیقه خود را انتخاب کنید. برای بازدید و خرید مدل‌های دیگر از بند عینک جورابی به وبسایت ما مراجعه فرمایید.

 

بند عینک مدل کشبافت جورابی قرمز

 

بند عینک جدید  بندعینک مدل زنجیر ریز با گل مشکی

یکی دیگر از مدل های جذاب بند عینک زنجیری، بند عینک زنجیری با گل سفید می‌باشد. بندعینک زنجیری با گل سفید را می توان با تمامی استایل های روزانه هماهنگ کرد و یا حتی به عنوان اکسسوری در استایل‌های رسمی و لاکچری استفاده نمود.

 

بندعینک مدل زنجیر ریز با گل مشکی

 

بند عینک جدید بندعینک مدل زنجیری با کریستال های کوچک سبز

از دیگر مدل های جذاب و خاص بندعینک زنجیری، مدل بند عینک جدید با کریستال‌های کوچک است. بندعینک مدل زنجیری با کریستال‌های کوچک از استیل ساخته شده که ضدحساسیت و ضدتعریق می‌باشد و طول آن ها ۷۰ سانتی متر می‌باشد که به  راحتی دور گردن قرار می‌گیرد. کریستال‌های کوچک در رنگبندی های متنوع وجود دارد تا با استایل های خود هماهنگ کنید و یا اگر دوستدار رنگ خاصی باشید آن را همیشه همراه خود داشته باشید. برای خرید این بند عینک و دیگر مدل ها به وبسایت ایگلسی مراجعه فرمایید.

 

بندعینک مدل زنجیری با کریستال های کوچک سبز

 

مدل بند عینک جدید ،  بند عینک مدل چریکی قهوه‌ای

بندعینک مدل آرمی  یکی دیگر از محصولات ایگِل‌سی می‌باشد که از پارچه و کتان تهیه شده‌است. در طراحی این مدل بند عینک مردانه  اسپرت مدل آرمی، از یک تنظیم کننده با برند ایگل‌سی استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به افراد می‌دهد. بندعینک‌های مدل آرمی ۶  تنوع رنگی دارند تا سلیقه‌ی همه مشتریان خود را جلب نماید. بندعینک مدل چریکی قهوه ای ایگل‌سی را می‌توان با انواع لباس ‌های رنگی هماهنگ  نمود، همچنین تنوع رنگی آرمی‌ها امکان انتخاب راحت‌تر و دلخواه سلیقه‌های مختلف می‌باشد. 

 

بند عینک مدل چریکی قهوه‌ای

 

بند عینک جدید و شیک  بند عینک مدل چرم یونیک کرم

بند عینک جدید و شیک این مدل از محصول ایگِل‌سی از چرم تهیه شده‌، ضد تعریق می‌باشد و از قسمت پشتِ دسته به عینک متصل می‌گردد. مدل بندعینک‌ چرم یونیک، مناسب برای عینک‌های آفتابی و عینک‌هایی با دسته‌ی باریک می‌باشند. بندعینک‌های چرم یونیک داری ۳ رنگ مشکی، قهوه‌ای و کرم است. این سه رنگ جزو رنگ‌هایی می‌باشند که در تمامی فصل ها طرفداران خود را دارند و همشه مُد روز می‌باشند. 

 

Eaglesee-بند عینک مدل چرم یونیک کرم

 

بند عینک جدید و شیک بندعینک مدل زنجیری بافته شده مشکی

بندعینک های زنجیری بافته شده از جنس استیل ضدحساسیت ساخته شده است. رنگ مشکی آن جزئی از اکسسوری لاکچری و مدرن می‌باشد که طرفداران زیادی دارد. این مدل بندعینک ها در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و طلایی با طول ۷۰ سانتی‌متر می‌باشد تا به راحتی دور گردن قرار ‌گیرد، به پوست شما آسیب نمی‌رساند، علاوه براین جنبه‌ی زینتی نیز دارد.

 

Eaglesee-بندعینک مدل زنجیری بافته شده مشکی

 

بند عینک جدید و شیک بند عینک مدل کُرد آبی

مدل بند عینک جدید این مدل محصول ایگِل‌سی از جنس مرغوب تهیه شده و ضد تعریق می‌باشد، از قسمت پشتِ دسته به عینک متصل می‌گردد در طراحی این مدل بندعینک‌ کرد ساده، از تنظیم کننده‌ای استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بندعینک را به افراد  می‌دهد.بندعینک مدل کرد مناسب برای عینک‌های آفتابی و عینک‌های طبی با دسته‌ی ۳ الی ۱۵ میلیمتر می‌باشند. بندعینک‌های کرد ساده  دارای ۵ تنوع طراحی است جهت جلب رضایت مشتریان می‌باشد.

 

بند عینک مدل کُرد آبی

 

مدل بند عینک جدید  بند عینک مدل تارتان سرمه‌ای

بند عینک جدید مدل تارتان از پارچه و کتان تهیه شده‌است. در طراحی این مدل بندعینک‌ ها، از یک تنظیم کننده با برند ایگل‌سی استفاده شده تا امکان تنظیم ارتفاع بندعینک را به افراد ‌بدهد و بند عینک جدید و شیک با ارتفاع دلخواه دور گردن قرار بگیرد، اتصال این مدل بندعینک‌ها «جورابی» می‌باشد. بندعینک‌های مدل تارتان دارای ۶ تنوع طرح و رنگ می‌باشد تا سلیقه‌ی همه مشتریان خود را جلب نماید. می‌توان رنگ بندعینک را متناسب با استایل و رنگ لباس خود انتخاب کرد. ایگلسی از طرح تارتان را با توجه به محبوبیت این طرح در نقاط مختلف برای بندهای خود انتخاب کرده است. این مدل بندعینک‌ها به اسم مدل تارتان نام گذاری شده است زیرا طرح ‌آن‌ها از خطوط افقی و عمودی با ترکیب رنگی خاص طراحی شده است. تارتان یا پارچه پیچازی اسکاتلندی یک نقش‌مایه ساده‌ای است که از عبور افقی و عمودی نوارهایی به رنگ‌های مختلف و در مقیاس‌های متفاوت تشکیل شده‌است. سرچشمه تارتان در بافته‌های پشمی است. پارچه‌های پشمی چهارخانه با نقش تارتان، یکی از عناصر وحدت آفرین فرهنگ اسکاتلند هستند. این پارچه‌ها در اصل برای متمایز کردن خاندان و طوایف مختلف به کار می‌رفته‌ است اما در حال حاضر بخشی از مُد لباس هر  شده‌اند. اسکاتلندی‌ها آن را به عنوان پتو یا شالی بر روی شانه‌ها استفاده می‌کردند تا زمانی که تارتان به آن سوی دریاها صادر شد و یکی از نقوش جذاب و جزئی از مد قرار گرفت

 

بند عینک مدل تارتان سرمه‌ای

 

بند عینک جدید دخترانه بند عینک و ماسک مدل کشبافت طرح‌دار رنگین کمان

بندعینک و ماسک کشبافت قلابدار ایگِل‌سی مناسب دسته‌عینک های ۳ تا ۱۵ میلی‌متر می‌باشد در طراحی آن از یراق پلاستیکی ارتجاعی استفاده شده است که با اتصال و جدا کردن از بند می‌توان به بندماسک و بندعینک تبدیل شوند. طول حدود ۳۵ سانتی‌متر و با ضخامت ۰.۷ سانتی‌متر می‌باشد.بندعینک های مدل کشبافت قلابدار اسپرت می باشد. بانوان و آقایان طرفداران این طراحی و رنگ‌های شاد و زنده هستند. 

 

بند عینک و ماسک مدل کشبافت طرح‌دار رنگین کمان

 

بند عینک جدید دخترانه بند عینک مدل چرم کلاسیک صورتی

بندعینک چرم کلاسیک  یکی دیگر از محصولات ایگِل‌سی  است که در دسته‌بندی بند عینک زنانه  قرار می‌گیرد جنس این بند ها از چرم می‌باشد. در طراحی این مدل بندعینک‌ ها، از یک تنظیم کننده مهره‌ای جهت تنظیم طول بند استفاده شده است. بند عینک مدل چرم دارای ۱۲ تنوع رنگی است تا سلیقه‌ی همه مشتریان خود را جلب نماید. می‌توان رنگ بندعینک را متناسب با استایل و رنگ لباس خود نمایید. بندعینک مدل چرم کلاسیک در گروه محصولات  بند عینک لاکچری قرار می‌گیرد. 

 

بند عینک مدل چرم کلاسیک صورتی

 

مدل بند عینک جدید بند عینک مدل اسلیم طرح سینرژی

بندعینک مدل قلابدار از محصولات ایگِل‌سی از جنس ضد حساسیت تهیه شده‌است. در طراحی این مدل بندعینک‌ ها، از یک تنظیم کننده با برند ایگل‌سی استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به مصرف‌کنندگان می‌دهد.نحوه‌ی اتصال این مدل بندعینک‌ها «جورابی» می‌باشد. بندعینک‌های اسلیم دارای ۸ تنوع رنگ و طرح می‌باشد تا سلیقه‌ی همه مشتریان خود را جلب نماید.

Eaglesee-Slim-Synergy-aygl-sy-bnd-ynk

 

بند عینک مدل کتان ساده صورتی

بندعینک کتان ساده  از محصولات ایگِل‌سی از پارچه و کتان تهیه شده‌است. نحوه‌ی اتصال این مدل بندعینک‌ها «جورابی» می‌باشد. بندعینک‌های کتان ساده ۱۰ تنوع رنگی دارد تا سلیقه‌ی همه مشتریان خود را جلب نماید. می‌توان رنگ بندعینک را متناسب با استایل و رنگ لباس خود انتخاب کرد. رنگ صورتی رنگ دخترانه و زیبا می‌باشد.

 

Eaglesee-Pink-Suiters-aygl-sy-bnd-ynk

 

بند عینک جدید و شیک بند عینک مدل کتان طرح‌ کامو

این مدل از محصولات ایگِل‌سی از پارچه و کتان تهیه شده‌است، ضد تعریق می‌باشد و از قسمت پشتِ دسته به عینک متصل می‌گردد در طراحی این مدل بندعینک‌ کتان طرح دار، از تنظیم کننده‌ای ساخته شده از برند ایگل‌سی همراه با نشان تجاری «Eaglesee» استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به مصرف کنندگان می‌دهد.نحوه‌ی اتصال این مدل بندعینک‌ها «جورابی» می‌باشد. این مدل بند‌ها مناسب برای عینک‌های آفتابی و عینک‌هایی با دسته‌ی پهن می‌باشند. بندعینک‌های کتان طرح‌دار دارای ۵ تنوع طراحی است تا سلیقه‌ی همه مشتریان خود را جلب نماید. بندعینک‌های طرح کامو مناسب سفرهای ماجراجویانه و طبیعت‌گردی می‌باشد. 

 

Eaglesee-Grey-Camo-Suiters-ktan-aygl-sy-bnd-ynk

 

بند عینک جدید بند عینک مدل کتان طرح‌ رنگین کمان

این مدل از بند عینک جدید ایگِل‌سی از پارچه و کتان تهیه شده‌است، ضد تعریق می‌باشد و از قسمت پشتِ دسته به عینک متصل می‌گردد در طراحی این مدل بندعینک‌ها، از تنظیم کننده‌ای ساخته شده از برند ایگل‌سی همراه با نشان تجاری «Eaglesee» استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به مصرف کنندگان می‌دهد.نحوه‌ی اتصال این مدل بندعینک‌ها «جورابی» می‌باشد. این مدل بند‌ها مناسب برای عینک‌های آفتابی و عینک‌هایی با دسته‌ی پهن می‌باشند.

 

Eaglesee-بند عینک مدل کتان طرح‌ رنگین کمان

 

بند عینک جدید  بند عینک مدل اسلیم طرح سرخپوستی

بندعینک مدل قلابدار از محصولات بند عینک جدید ایگِل‌سی از جنس ضد حساسیت تهیه شده‌است. در طراحی این مدل بندعینک‌ ها، از یک تنظیم کننده با برند ایگل‌سی استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به مصرف‌کنندگان می‌دهد.نحوه‌ی اتصال این مدل بندعینک‌ها «قلابی» می‌باشد.

 

Eaglesee-بند عینک مدل اسلیم طرح سرخپوستی

 

بند عینک جدید  بندعینک مدل زنجیری با کریستال بزرگ طوسی

این مدل از محصولات ایگِل‌سی از مدل های بند عینک زنجیری تهیه شده‌است، ضد تعریق می‌باشد و از قسمت پشتِ دسته به عینک متصل می‌گردد در طراحی این مدل بندعینک‌ها، از تنظیم کننده‌ای ساخته شده از برند ایگل‌سی همراه با نشان تجاری «Eaglesee» استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به مصرف کنندگان می‌دهد.نحوه‌ی اتصال این مدل بندعینک‌ می‌باشد. این مدل بند‌ها مناسب برای عینک‌های آفتابی و عینک‌هایی با دسته‌ی پهن می‌باشند

 

Eaglesee-_بندعینک مدل زنجیری با کریستال بزرگ طوسی

 

بند عینک جدید بند عینک مدل کُرد خطی صورتی- بنفش

بعد از اولین خرید

بعد از اولین خرید

کیف پول شما شارژ می شود کیف پول شما
شارژ می شود
ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا

با اطمینان خرید کنید با اطمینان خرید کنید
ارسال هدیه

ارسال هدیه

هدیه‌ای با ارزش برای عزیزانتان هدیه‌ای با ارزش برای عزیزانتان
ارسال رایگان

ارسال رایگان

خرید بالای ۱.۵۰۰.۰۰۰ هزار تومان خرید بالای
۱,۵۰۰,۰۰۰ هزار تومان